Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the clearfy domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the cyr2lat domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the polylang domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the really-simple-ssl domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the soledad domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114
Основи медичного маркетингу - Блог WebPR

Основи медичного маркетингу

від Максим
Врач носит маску

Якщо йдеться про просування послуг у сфері охорони здоров’я, тут існує маса нюансів і особливостей. Щоб розібратися детальніше в цьому питанні розглянемо види медичного маркетингу і познайомимося з кожним з них.

Види медичного маркетингу

  • Маркетинг організації. В цьому випадку передбачається просування всієї установи: клініки, Кабінету, філії і т.д. в основному клієнти звертаються до маркетологів саме з таким запитом. Це універсальне рішення, в зв’язку чим можуть виникати складнощі з просуванням вузьких напрямків.
  • Маркетинг послуг. Тут вже є конкретизація, оскільки просування ведеться в напрямку певного виду послуг, сезонних пропозицій і т. д.
  • Маркетинг лікарів. В даному варіанті основи медичного маркетингу – це реклама конкретного медика, що представляє собою репутаційний інструмент просування. Ім’я відомого доктора з масою заслуг дозволить привернути увагу До послуг установи.

Також виділяють більш дрібні особливості медичного маркетингу: локація (маркетинг місця), унікальні методики та інноваційні технології (маркетинг ідей) і т. д.

Дані види є якимись шаблонами для просування в медичній сфері. Також їх можна використовувати не тільки окремо, але і в комплексі, що дозволить максимально охопити цікаву цільову аудиторію. Щоб підігнати їх під вимоги та інтереси конкретного клієнта, необхідний досвід і кваліфікація фахівця, який знає основи медичного менеджменту та маркетингу в Інтернеті.

Медичний маркетинг – в чому відмінність від звичайного?

Варто розуміти, що доктор – це не простий продавець, а пацієнт – не звичайний покупець. На цьому і базується головний принцип просування медичних послуг. Пацієнт хоче знати максимум інформації про установу або цікавить фахівця, для нього важливі відгуки, методики, кваліфікація і т.д. тому для просування послуг мед організації або конкретного лікаря, важливо постійно аналізувати ринок, виявляти потреби свого цільового клієнта, враховувати його запити.

Давайте розглянемо, в чому полягають особливості медичного маркетингу послуг:

  • Наявність приватних і держпідприємств, які впливають на формування структури ринку.
  • Цінність послуги. У вартість медичних послуг закладається цілий ряд показників (рівень попиту, час, витрати і т.д.), які дозволяють вирішити проблему пацієнта.
  • Продавець-лікар. В даному випадку продавець послуг – це клініка, а саме-конкретний лікар, який буде надавати послуги пацієнту. Тому тут дуже важлива кваліфікація і компетентність в конкретній сфері.

В даному контексті основною метою маркетингу в медичних організаціях є встановлення високого рівня довіри до продавця (клініці, лікаря) і формуванні хорошої репутації установи або конкретних фахівців.

Реклама медичних послуг-нюанси

Оскільки основні цілі медичного маркетингу-продати послугу клініки або конкретного лікаря, важливо правильно налаштувати і запустити рекламу в мережі. Для розкрутки медичних послуг можна використовувати всі доступні інструменти Інтернет-просування: пошукові системи, соціальні мережі, контекстна реклама, агрегатори, таргетинг і т.д. однак існує і цілий ряд обмежень, які важливо враховувати.

На платформі ” Яндекс.Директе ” існує окремий перелік медичних тем, які можуть просуватися без обмежень. Але якщо Вашої тематики не знайдеться в списку, вона потрапляє в розділ. В даному розділі не буде можливості застосовувати підбір аудиторії, ретаргетинг, поведінковий таргетинг.

Що стосується рекламної системи Google, тут заборонений таргетинг і ремаркетинг оголошень на медичні тематики. Однак є можливість подавати рекламу в пошуковій видачі і в контекстно-Медійної мережі.

Як зазначено вище, основна мета маркетингу в медичних організаціях – це ефективне просування, експерт бере на себе повний комплекс етапів Налаштування пошукових систем, стежить за мацерацією і статусом оголошень. Грамотний маркетолог знає, як обходити обмеження законодавчої системи і вивести сайт в топ.

Якщо вас цікавить якісний медмаркетинг, за такими послугами ви завжди можете звернутися в digital-агентство WebPR.

0 коментар

Подібні пости

Другие кейсы компании

Калькулятор вартості

ОТРИМАЄТЕ ПОПЕРЕДНЮ
ВАРТІСТЬ ВАШОГО ПРОЕКТУ

ПОЧАТИ

ПОСЛУГИ

  • Корпоративний сайт
  • Landing Page
  • Інтернет-магазин
  • Маркетплейс
  • SEO-просування
  • Контекстна реклама
  • Таргетована реклама
  • SMM-просування
  • Просування в YouTube
  • Аудит сайту
  • Аудит контекстної реклами
  • Аудит таргет. реклами
  • Аудит соціальних мереж
  • Аудит Youtube-каналу
  • Маркетинговий аудит
  • Маркетингова стратегія
  • Налаштування веб-аналітик

КОНТАКТЫ

+38 (098) 813 97 61

Звоните с 09:00 до 20:00

webprdnepr@gmail.com

АДРЕС ОФИСА

г. Днепр,
ул. Европейская, 4

г. Киев, ул. Рудан ского, 3

КОНТАКТЫ

Для Вас мы Online
7 дней в неделю

Забронировать время

Встретимся в Вашем офисе в Киеве или Днепре.
Вы в другом городе и стране? Проведем звонок online.
Приглашаем к нам офис на чашечку кофе!

КОНТАКТЫ

+38 (098) 813 97 61

Звоните с 09:00 до 20:00

webprdnepr@gmail.com

АДРЕС ОФИСА

г. Днепр,
ул. Европейская, 4

г. Киев, ул. Руданского, 3