Якщо йдеться про просування послуг у сфері охорони здоров’я, тут існує маса нюансів і особливостей. Щоб розібратися детальніше в цьому питанні розглянемо види медичного маркетингу і познайомимося з кожним з них.
Види медичного маркетингу
- Маркетинг організації. В цьому випадку передбачається просування всієї установи: клініки, Кабінету, філії і т.д. в основному клієнти звертаються до маркетологів саме з таким запитом. Це універсальне рішення, в зв’язку чим можуть виникати складнощі з просуванням вузьких напрямків.
- Маркетинг послуг. Тут вже є конкретизація, оскільки просування ведеться в напрямку певного виду послуг, сезонних пропозицій і т. д.
- Маркетинг лікарів. В даному варіанті основи медичного маркетингу – це реклама конкретного медика, що представляє собою репутаційний інструмент просування. Ім’я відомого доктора з масою заслуг дозволить привернути увагу До послуг установи.
Також виділяють більш дрібні особливості медичного маркетингу: локація (маркетинг місця), унікальні методики та інноваційні технології (маркетинг ідей) і т. д.
Дані види є якимись шаблонами для просування в медичній сфері. Також їх можна використовувати не тільки окремо, але і в комплексі, що дозволить максимально охопити цікаву цільову аудиторію. Щоб підігнати їх під вимоги та інтереси конкретного клієнта, необхідний досвід і кваліфікація фахівця, який знає основи медичного менеджменту та маркетингу в Інтернеті.
Медичний маркетинг – в чому відмінність від звичайного?
Варто розуміти, що доктор – це не простий продавець, а пацієнт – не звичайний покупець. На цьому і базується головний принцип просування медичних послуг. Пацієнт хоче знати максимум інформації про установу або цікавить фахівця, для нього важливі відгуки, методики, кваліфікація і т.д. тому для просування послуг мед організації або конкретного лікаря, важливо постійно аналізувати ринок, виявляти потреби свого цільового клієнта, враховувати його запити.
Давайте розглянемо, в чому полягають особливості медичного маркетингу послуг:
- Наявність приватних і держпідприємств, які впливають на формування структури ринку.
- Цінність послуги. У вартість медичних послуг закладається цілий ряд показників (рівень попиту, час, витрати і т.д.), які дозволяють вирішити проблему пацієнта.
- Продавець-лікар. В даному випадку продавець послуг – це клініка, а саме-конкретний лікар, який буде надавати послуги пацієнту. Тому тут дуже важлива кваліфікація і компетентність в конкретній сфері.
В даному контексті основною метою маркетингу в медичних організаціях є встановлення високого рівня довіри до продавця (клініці, лікаря) і формуванні хорошої репутації установи або конкретних фахівців.
Реклама медичних послуг-нюанси
Оскільки основні цілі медичного маркетингу-продати послугу клініки або конкретного лікаря, важливо правильно налаштувати і запустити рекламу в мережі. Для розкрутки медичних послуг можна використовувати всі доступні інструменти Інтернет-просування: пошукові системи, соціальні мережі, контекстна реклама, агрегатори, таргетинг і т.д. однак існує і цілий ряд обмежень, які важливо враховувати.
На платформі ” Яндекс.Директе ” існує окремий перелік медичних тем, які можуть просуватися без обмежень. Але якщо Вашої тематики не знайдеться в списку, вона потрапляє в розділ. В даному розділі не буде можливості застосовувати підбір аудиторії, ретаргетинг, поведінковий таргетинг.
Що стосується рекламної системи Google, тут заборонений таргетинг і ремаркетинг оголошень на медичні тематики. Однак є можливість подавати рекламу в пошуковій видачі і в контекстно-Медійної мережі.
Як зазначено вище, основна мета маркетингу в медичних організаціях – це ефективне просування, експерт бере на себе повний комплекс етапів Налаштування пошукових систем, стежить за мацерацією і статусом оголошень. Грамотний маркетолог знає, як обходити обмеження законодавчої системи і вивести сайт в топ.
Якщо вас цікавить якісний медмаркетинг, за такими послугами ви завжди можете звернутися в digital-агентство WebPR.