Структура лендингу, що продає

від Максим

Лендінг сторінка – це перше, що бачить відвідувач після натискання на ваш банер або рекламу.

Цільова сторінка просувається через Google Adwords або інший подібний сервіс, і вона існує тільки з однієї причини: для конвертації. Ваша цільова сторінка часто визначає успіх вашої рекламної компанії. Якщо сторінка погана – то ви даремно витрачаєте гроші на створення рекламної кампанії та створення лендингу.

Компанія WebPR існує з 2007 року, тому ви можете довірити нам розробку своєї лендинг сторінки. Ми професіонали і гарантуємо вам створення не просто лендингу, а лендингу, що продає. Поки ви приймаєте рішення, давайте розглянемо етапи створення професійної сторінки, що продає.

Виведемо три правила для лендінгу сторінок, які не можна порушувати

1. Не надсилайте відвідувачів оголошень на вашу головну сторінку. Ви повинні розуміти, що стартові сторінки сайту

забиті інформацією, на яких можна виконувати низку різноманітних дій. На таких сторінках перелік пропозицій компаній та найважливіша (основна пропозиція) можуть бути втраченими.

2. Ясність та актуальність – запорука успіху вашої цільової сторінки Відвідувач, потрапляючи на вашу сторінку,

витрачає всього кілька хвилин часу для того, щоб зрозуміти корисність та актуальність інформації. Якщо у сторінки проблеми зі зручністю використання, якщо відвідувач, зайшовши на сторінку, не може знайти — то навіщо він прийшов, він покине її. 3. Гарна лендинг сторінка повинна слідувати певній структурі.

  • Заголовок – одна з найважливіших частин цільової сторінки. Якщо ваша реклама або банер обіцяв «Вгамувати спрагу в спекотний день», то без цього в заголовку — не можна. Якщо відвідувач потрапив на сторінку за оголошенням, то й заголовок має бути там.
  • Текст на сторінці з високою конверсією має бути ясним та актуальним. Не розміщуйте на сторінці багато тексту, головне, щоб відвідувачі сторінки швидко прочитали його.
  • Щоб конверсія сторінки не страждала, не залишайте відвідувачу вибору. У відвідувача має бути лише одна можлива дія. Купівля – означає лише покупка, передплата – означає виключно передплата. Не пропонуйте варіанти, інакше конверсія сторінки постраждає.
  • Видаліть всю навігацію, що відволікає, і посилання з лендінгу. Якщо меню, кнопки, посилання не мають нічого спільного з оголошенням вашої компанії, їх необхідно видалити.
  • Форма, варіант оформлення замовлення має бути помітним. Тільки помітні форми та варіанти оформлення замовлення працюють.
  • Дотримуйтесь свого бренду. Не потрібно робити сторінку, що кардинально відрізняється від вашого веб-сайту і бренду в цілому.

Етапи процесу розробки лендінгу сторінки

Перш ніж говорити з дизайнером про цільову сторінку, намалюйте її структуру на папері, те, як ви її бачите.

1. Дуже важливо правильно визначити свою аудиторію. Лендінг сторінка має бути звернена до встановленого потенційного покупця. Ви повинні взяти цільову аудиторію та передбачити її потреби та побажання.

Якщо ви залучаєте цільову аудиторію на лендинг за допомогою реклами і плануєте запустити пару оголошень, створіть кілька варіантів лендингу.

2. Люди на лендинг повинні виконувати єдину дію.

Відштовхуйтеся від стратегії та продукту, який ви продаєте на сайті. Якщо ваша послуга, продукт недешевий, складний, краще отримайте e-mail відвідувачів та продовжуйте з ними стосунки за допомогою листування. Якщо ви продаєте дешеві товари – то одразу переходьте до продажу.

3. Встановіть текст листа на лендинг. Коли ви дізналися своїх відвідувачів, визначили їхні проблеми, виявили вирішення цих проблем, тоді створюйте повідомлення. Головне повідомлення вашого лендінгу має бути легким для розуміння. Ви не можете знати, що спрацює, для цього потрібно скласти кілька варіантів та протестувати їх.

4. Створіть цільову сторінку. Тепер, коли ви бачите свою потенційну аудиторію і ви маєте судження про те, що їм сподобається. Ви повинні створити свою сторінку так, щоб спонукати аудиторію до дії.

Спочатку перерахуйте дизайнеру всі елементи, які вам потрібні на лендінгу.

Що має бути на вашому лендінгу?

  • Заголовок, спрямований на покупця;
  • Хвилинне тлумачення вашої пропозиції у верхній частині сторінки;
  • Детальне пояснення про товар або послугу в нижній частині лендінгу (якщо складний товар);
  • Фото товару, що ви продаєте;
  • Нескладна форма (ім’я та e-mail);
  • Кнопка передплати, покупки (все залежить від мети);

Якою довжиною має бути лендинг?

У більшості випадків, якщо пропозиція не потребує грошей, краще підійде короткий текст. Якщо ви просите грошей, довгий текст працює ефективніше. Чим більша сума, тим об’ємніший текст.

Приклади

Давайте розглянемо кілька прикладів лендинг сторінок, щоб побачити найбільш ефективні та лаконічні рішення.

Наприклад – Shopify

Тут акцент на заголовки цільової сторінки. На додаток до цього Shopify чудово справляються із використанням соціальних доказів, щоб спонукати людей підписатися на безкоштовну 14-денну пробну версію. Вони використовують переконливий підзаголовок, який також є важливою частиною ефективної цільової сторінки. Сторінка коротка та лаконічна.

Просто подивіться цей приклад Spotify:

Ця коротка цільова сторінка має єдиний візуальний фокус, і перехід від заголовка до пояснення кнопки CTA є надзвичайно простим.

Приклад Trello

Подивіться на Trello, вони просто вимагають адресу електронної пошти, тому що їм більше нічого і не потрібно!

Итоги

Цільова сторінка з високою конверсією це місце, де клієнти натискають, люди отримують, а ви отримуєте дохід. Створити потужну цільову сторінку з високою конверсією не так просто, але якщо ви дотримуєтеся загальної структури лендингу та правил, то у вас все вийде. А якщо ви хочете свій бізнес довірити професіоналам, IT-компанія WebPR завжди до ваших послуг!

0 коментар

Подібні пости

Другие кейсы компании

Калькулятор вартості

ОТРИМАЄТЕ ПОПЕРЕДНЮ
ВАРТІСТЬ ВАШОГО ПРОЕКТУ

ПОЧАТИ

ПОСЛУГИ

  • Корпоративний сайт
  • Landing Page
  • Інтернет-магазин
  • Маркетплейс
  • SEO-просування
  • Контекстна реклама
  • Таргетована реклама
  • SMM-просування
  • Просування в YouTube
  • Аудит сайту
  • Аудит контекстної реклами
  • Аудит таргет. реклами
  • Аудит соціальних мереж
  • Аудит Youtube-каналу
  • Маркетинговий аудит
  • Маркетингова стратегія
  • Налаштування веб-аналітик

КОНТАКТЫ

+38 (098) 813 97 61

Звоните с 09:00 до 20:00

webprdnepr@gmail.com

АДРЕС ОФИСА

г. Днепр,
ул. Европейская, 4

г. Киев, ул. Рудан ского, 3

КОНТАКТЫ

Для Вас мы Online
7 дней в неделю

Забронировать время

Встретимся в Вашем офисе в Киеве или Днепре.
Вы в другом городе и стране? Проведем звонок online.
Приглашаем к нам офис на чашечку кофе!

КОНТАКТЫ

+38 (098) 813 97 61

Звоните с 09:00 до 20:00

webprdnepr@gmail.com

АДРЕС ОФИСА

г. Днепр,
ул. Европейская, 4

г. Киев, ул. Руданского, 3