Для чого потрібні автоворонки продажів

від Максим
Парень и девушка работают в офисе

Автоворонка продажів являє собою спосіб просування в Інтернеті, це якийсь шлях від отримання інформації про продукт до його покупки. Налаштування воронки здійснюється за допомогою відправки автоповідомлень і зібраної інформації про потенційних клієнтів. Оскільки даний метод просування є дієвим, багато хто прагне купити автоворонку продажів, як послугу, звертаючись до професійних інтернет-маркетологів.

Як працює автоворонка продажів?

Давайте уявимо, що клієнт тільки зайшов на сайт вашого інтернет-магазину, на цьому етапі він має статус відвідувача. Після того, як користувач перегляне картку товару або послуги, він отримує статус «холодний лід». У разі додавання продукту в кошик, клієнт вже трансформується в»гарячий лід”. Якщо покупка здійснена, ми вже отримуємо покупця. Повторний візит в інтернет-магазин вже переводить його в статус “постійного покупця”. Це і є схема воронки продажів.

Проблема полягає в тому, що на кожному етапі власник бізнесу втрачає певну кількість клієнтів. На сайт може зайти 1000 чоловік, переглянуть картку пропозицій тільки 500, перемістять товар в кошик і того менше, наприклад, 200, а реальну покупку ми отримаємо від 30-40 чоловік. Тобто відсоток аудиторії, яка зробила покупку мізерний і становить близько 3%. Головна мета-підвищити відсоток покупців, для цього найкраще звернутися до професіоналів діджитал-сфери.

Створення автоворонки продажів – з чого почати?

Якщо планується створення автоворонки продажів в месенджерах, соціальних мережах (Instagram, Фейсбук і т.д.) або на інших платформах, перш за все необхідно провести якісний аналіз аудиторії. Перед запуском воронки ви повинні добре розуміти портрет вашого цільового клієнта, його потреби і бажання.

Також для організації роботи буде потрібно:

  • Інтернет-сайт. Це місце, куди ви будете приводити потенційних покупців з воронки продажів. Тому створенню якісного інтернет-ресурсу потрібно приділити більше уваги. Звичайно ви можете приводити клієнтів і на сторінки соц мереж (Instagram, Facebook) або в месенджери (телеграм, Вайбер, Ватсап), але краще якщо це все-таки буде сайт.
  • Трафік. Для запуску воронки продажів вже необхідна наявність трафіку. Щоб його напрацювати використовуйте інструменти СММ, СЕО, контекстної реклами, таргетингу і т. д.
  • Контент. Оскільки вам постійно потрібен буде контент, найкраще знайти хорошого копірайтера.

Це базовий набір, на якому буде будуватися автоворонка для бізнесу і можна сказати обов’язковий перелік умов. Головне, що ви повинні визначити – це цілі створення автоворонкі принцип її роботи конкретно для ваших продуктів.

Звичайно, щоб ефект був більш швидким і результативним, потрібно ще цілий список пунктів:

  • CRM-система. Тут можна вести клієнтські бази, збирати контактні дані і всю інформацію, відстежувати роботу менеджерів.
  • Поштова розсилка. Даний інструмент є одним з основних в автоворонке, він дозволяє налагодити автоматичну розсилку листів на електронні скриньки потенційних клієнтів.
  • Інструменти підвищення продажів. Сюди можна віднести спливаючі вікна, онлайн-чати на сайті, кнопки онлайн-заявок і замовлення дзвінка та інші віджети.
  • Сервіси аналітики. Такі програми дозволяють відстежувати поведінку користувачів і загальний потік трафіку за позначений період часу.  
  • Система наскрізної аналітики. Така платформа дозволяє досліджувати ефективність окремих каналів просування.

Створення автоворонки продажів найкраще довірити досвідченим експертам в області інтернет-просування.

Де замовити в Україні?

Якщо ви хочете замовити автоворонку під ключ в Дніпрі, зробити це можна, звернувшись в нашу діджитал-студію WebPR. Ми 14 років працюємо в напрямку маркетингу і знаємо всі дієві методи інтернет-просування. Наші експерти допоможуть вам популяризувати бренд і просунути товари або послуги в мережі.

Щоб оформити замовлення на створення автоворонки продажів за демократичною ціною в Дніпрі, просто зателефонуйте нам за вказаним телефоном або створіть онлайн-заявку на сайті.

0 коментар

Подібні пости

Другие кейсы компании

Калькулятор вартості

ОТРИМАЄТЕ ПОПЕРЕДНЮ
ВАРТІСТЬ ВАШОГО ПРОЕКТУ

ПОЧАТИ

ПОСЛУГИ

  • Корпоративний сайт
  • Landing Page
  • Інтернет-магазин
  • Маркетплейс
  • SEO-просування
  • Контекстна реклама
  • Таргетована реклама
  • SMM-просування
  • Просування в YouTube
  • Аудит сайту
  • Аудит контекстної реклами
  • Аудит таргет. реклами
  • Аудит соціальних мереж
  • Аудит Youtube-каналу
  • Маркетинговий аудит
  • Маркетингова стратегія
  • Налаштування веб-аналітик

КОНТАКТЫ

+38 (098) 813 97 61

Звоните с 09:00 до 20:00

webprdnepr@gmail.com

АДРЕС ОФИСА

г. Днепр,
ул. Европейская, 4

г. Киев, ул. Рудан ского, 3

КОНТАКТЫ

Для Вас мы Online
7 дней в неделю

Забронировать время

Встретимся в Вашем офисе в Киеве или Днепре.
Вы в другом городе и стране? Проведем звонок online.
Приглашаем к нам офис на чашечку кофе!

КОНТАКТЫ

+38 (098) 813 97 61

Звоните с 09:00 до 20:00

webprdnepr@gmail.com

АДРЕС ОФИСА

г. Днепр,
ул. Европейская, 4

г. Киев, ул. Руданского, 3