Продажі в соціальних мережах

від Максим
Мозговой штурм

Ви хочете організувати SMM (СММ) продажу, щоб підвищити впізнаваність бренду? Це можна реалізувати тільки завдяки ретельно продуманій стратегії і залученню досвідчених фахівців. Експерти з соціальних мереж допоможуть спланувати рекламну кампанію і запустити її в роботу.

Початок роботи, як правило, стартує з аналізу сфери бізнесу клієнта і ретельного вивчення ніші. Тільки після цього можна будувати план маркетингу в соцмережах. Також важливо правильно визначити платформу, де поставлені завдання можна реалізувати з найбільшою ефективністю. Сьогодні для залучення клієнтів найбільшою популярністю користуються такі соціальні мережі, як Instagram, Facebook, Вконтакте та інші.

Чим допомагають соціальні мережі?

  • Створення образу бренду. Соціальні мережі-відмінна платформа для розкриття бренду компанії. Тут можна розповідати про компанію, співробітників, про цілі і цінності, продукти і т. д.
  • Просування і популяризація. Поширення контенту в соцмережах підвищує впізнаваність бренду. Якщо ваша реклама часто трапляється на очі користувачеві, велика ймовірність, що він скористається вашою пропозицією (товар, послуга) в разі необхідності.
  • Налагодження контактів з клієнтами. Спілкування з цільовою аудиторією відбувається за допомогою лайків, коментарів, репостів. Це відмінна можливість підтримувати контакт.
  • Перехід. Соціальні мережі дозволяють просувати інші ресурси (сайт компанії, канал і т.д.) за допомогою переходів. Це відмінна можливість залучити Ліди на свій основний Інтернет-ресурс. Спеціальні інструменти в соціальних мережах дозволяють відстежувати статистику переходів.
  • Вивчення цільової аудиторії. Реєстрація аккаунта фірми не тільки підвищує продажі в соціальних мережах, але і допомагає вивчати свою цільову аудиторію, знайомитися з нею ближче. Спілкування з передплатниками допоможе оцінити потреби клієнта, отримати прямі відгуки про товари або послуги. Ці знання дозволять коригувати контент на сторінці і ще більше розширити клієнтську базу.

Це тільки основні завдання, які успішно вирішують соцмережі. Насправді їх набагато більше. Для перевірки своєї цільової аудиторії на сторінці можна використовувати різні таргетингові тести та інші інструменти рекламного кабінету в соціальних мережах.

Основні кризи в роботі

Питання, як збільшити продажі в соціальних мережах, хвилює багатьох власників бізнесу, які хочуть розвиватися і збільшувати прибуток. Тому якщо справи йдуть неважливо, варто звернути увагу на основні помилки просування в соцмережах.

  • Дефіцит ідей. У соціальних мережах так багато різної інформації, що залишатися оригінальним досить складно. Придумувати кожен раз щось нове і креативне – велика праця.
  • Пости заради постів. Часто на сторінці викладають низькоякісний контент, щоб підтримувати хоч якусь активність. Насправді це велика помилка, таким чином продаж товарів в соціальних мережах не збільшується, а навпаки падає разом з довірою аудиторії.
  • Неправильні настройки рекламної кампанії. Якщо неправильно налаштувати таргетинг, реклама буде поширюватися неефективно і совість тільки зробить дірку в бюджеті.
  • Низька активність аккаунта. У соціальних мережах дуже важлива підтримка комунікації з аудиторією. Якщо коментарі або повідомлення в Директі залишаються без уваги, активність відразу знижується, і передплатники починають відписуватися.

Специфіка просування в соціальних мережах

Соціальні мережі мають просто величезне число користувачів, серед яких є ваша цільова аудиторія. Однак слід пам’ятати деякі нюанси просування в соціальних мережах. Соцмережа – не дошка оголошень і не онлайн-агрегатор, специфіка платформи така, що користувачі в основному не налаштовані на швидкі покупки. Довіру і інтерес аудиторії потрібно заслужити за допомогою цікавого контенту і підтримки зв’язків.

Якщо вас цікавить воронка продажів в соціальних мережах( SMM), звертайтеся в нашу діджитал-студію WebPR. Ми готові запропонувати широкий спектр послуг в області інтернет-просування на будь-яких майданчиках. Для замовлення послуг телефонуйте нам по телефону або залишайте онлайн-заявку на сайті.

0 коментар

Подібні пости

Другие кейсы компании

Калькулятор вартості

ОТРИМАЄТЕ ПОПЕРЕДНЮ
ВАРТІСТЬ ВАШОГО ПРОЕКТУ

ПОЧАТИ

ПОСЛУГИ

  • Корпоративний сайт
  • Landing Page
  • Інтернет-магазин
  • Маркетплейс
  • SEO-просування
  • Контекстна реклама
  • Таргетована реклама
  • SMM-просування
  • Просування в YouTube
  • Аудит сайту
  • Аудит контекстної реклами
  • Аудит таргет. реклами
  • Аудит соціальних мереж
  • Аудит Youtube-каналу
  • Маркетинговий аудит
  • Маркетингова стратегія
  • Налаштування веб-аналітик

КОНТАКТЫ

+38 (098) 813 97 61

Звоните с 09:00 до 20:00

webprdnepr@gmail.com

АДРЕС ОФИСА

г. Днепр,
ул. Европейская, 4

г. Киев, ул. Рудан ского, 3

КОНТАКТЫ

Для Вас мы Online
7 дней в неделю

Забронировать время

Встретимся в Вашем офисе в Киеве или Днепре.
Вы в другом городе и стране? Проведем звонок online.
Приглашаем к нам офис на чашечку кофе!

КОНТАКТЫ

+38 (098) 813 97 61

Звоните с 09:00 до 20:00

webprdnepr@gmail.com

АДРЕС ОФИСА

г. Днепр,
ул. Европейская, 4

г. Киев, ул. Руданского, 3