Партизанський, малобюджетний, маловитратний маркетинг

від Максим
Обсуждение плана

На сьогоднішній день між компаніями йде боротьба за увагу кожного потенційного клієнта. Щоб привернути погляд споживача, в хід пускають різні схеми креативних дій і неординарних рішень. Одним з найбільш ефективних інструментів поширення реклами є партизанський маркетинг в мережі. Про всі його прояви, більш детально ми розповімо в нашій статті. А зараз, давайте копнемо глибше і розберемося, з чого все почалося.

Партизанський маркетинг доступними словами

Партизанський маркетинг – це новий бюджетний варіант підвищення впізнаваності бренду і залучення клієнтів. Простими словами, маркетинг з незначними витратами – це аналіз аудиторії, оригінальність, дешевизна, несподіванка, гумор, сильний вплив.

Дана тенденція прийшла до нас відносно недавно, іноді зустрічається під назвою малобюджетний маркетинг або маркетинг з незначними витратами.

Чому саме партизанський?

Термін «партизанський» узятий з військових часів. Тоді це означало виграти війну за всяку ціну. Не маючи необхідної військової техніки, спорядження та фінансів, партизани домагалися поставлених цілей. Якщо провести аналогію з рекламним бізнесом, це означає привернути увагу споживачів без великих витрат.

Як з’явився партизанський маркетинг

Малобюджетний маркетинг виник виходячи з небажання людства сприймати звичні види реклами. У 1984 році ця ідея прийшла в голову американському маркетологу Джейну Левінсону. Джей Конрад Левінсон, колишній креативний директор компанії «Лео Барнетт», опублікував свою роботу під назвою «партизанський маркетинг». Вона була адресована починаючим власникам малих бізнесів. Книга стала справжнім проривом для багатьох компаній. Левінсон запропонував використовувати тільки дешеві рекламні носії, які також ефективно допомагають рекламувати товар не вкладаючи багато грошей. Про них ми і поговоримо далі в статті.

Для яких цілей придуманий партизанський маркетинг

Уже давно всі способи передачі потоку інформації зайняла всюдисуща реклама. Люди, самі того не розуміючи, постійно передають незлічену кількість інформації у вигляді поради, власного досвіду або просто враження від побаченого. Реклама в такій величезній кількості перестала сприйматися людьми. І замість інтересу стала викликати роздратування.

Партизанський маркетинг – це аналіз аудиторії, оригінальність, дешевизна, несподіванка, гумор, сильний вплив який тісно пов’язаний з маркетинговою стратегією. Ви можете дізнатися докладніше про маркетингові стратегії тут, Вам точно буде цікаво!

Згадайте, які почуття ви відчуваєте, коли цікавий момент фільму перериває гучний звук реклами? Швидше за все, це не позитивні сплески емоцій, а суцільний негатив, злість і роздратування. Так ось, щоб уникнути таких реакцій, рекламні компанії прийшли до нової, креативної подачі інформації і почали активно використовувати партизанський маркетинг в соціальних мережах і в інших напрямках онлайн.

Різновиди малозатратного маркетингу

Незважаючи на те, що світ побачив книгу Джейна Левінсона ще в 1984 році, в Україні креативні методи і різні способи партизанського маркетингу тільки починають набирати обертів. Компанії розробляють всілякі кейси і використовують різні види бюджетної реклами. Давайте зараз їх розберемо по поличках.

Види малобюджетного маркетингу:

  • вірусний контент – це GIF-анімації, інтернет-меми, картинки, аудіокниги, подкасти, чек-листи, інструкції, гайди, інфографіка;
  • епатаж – будь-яка інформація, яка викликає шок (тема сексу, чорний гумор, скандали, інтриги, розслідування);
  • прихований маркетинг – основна технологія полягає в тому, щоб непомітно і ненав’язливо для глядача, звернути його увагу на певний продукт. Часто це можна помітити в фільмах, серіалах, кліпах, рекламах блогерів, коментарях на різних сайтах від вигаданих споживачів.

Основні прийоми партизанського маркетингу

У Дніпрі багато агентства партизанського маркетингу використовують найдешевші прийоми для залучення клієнтів.

Фішки з соціальних мереж – ютуба, тіктока, інстаграма:

  • меми;
  • вірусні ролики;
  • чек-листи;
  • реклама блогерів і т. д.

Відмінності малозатратного маркетингу від звичайного

Пол Хенлі (колишній директор з маркетингу компанії Microsoft) колись сказав: «Маркетинг – це коло послідовних кроків, спрямованих на генерування прибутку». Тобто тривалий процес боротьби за приз глядацьких симпатій.

Олександр Левітас проходив навчання у Джейна Левінсона. І дав цікаве позначення маловитратному маркетингу. Він говорив: «Це трюки, прийоми і фокуси, які дозволяють дістатися до клієнта швидше, ніж це зроблять конкуренти». Іншими словами – це відсутність реклами в традиційних ЗМІ: радіо, телебачення, друковані видання, банери і т д. Натомість використання недорогих, креативних технік для залучення клієнтів, які дають швидкі результати.

0 коментар

Подібні пости

Другие кейсы компании

Калькулятор вартості

ОТРИМАЄТЕ ПОПЕРЕДНЮ
ВАРТІСТЬ ВАШОГО ПРОЕКТУ

ПОЧАТИ

ПОСЛУГИ

  • Корпоративний сайт
  • Landing Page
  • Інтернет-магазин
  • Маркетплейс
  • SEO-просування
  • Контекстна реклама
  • Таргетована реклама
  • SMM-просування
  • Просування в YouTube
  • Аудит сайту
  • Аудит контекстної реклами
  • Аудит таргет. реклами
  • Аудит соціальних мереж
  • Аудит Youtube-каналу
  • Маркетинговий аудит
  • Маркетингова стратегія
  • Налаштування веб-аналітик

КОНТАКТЫ

+38 (098) 813 97 61

Звоните с 09:00 до 20:00

webprdnepr@gmail.com

АДРЕС ОФИСА

г. Днепр,
ул. Европейская, 4

г. Киев, ул. Рудан ского, 3

КОНТАКТЫ

Для Вас мы Online
7 дней в неделю

Забронировать время

Встретимся в Вашем офисе в Киеве или Днепре.
Вы в другом городе и стране? Проведем звонок online.
Приглашаем к нам офис на чашечку кофе!

КОНТАКТЫ

+38 (098) 813 97 61

Звоните с 09:00 до 20:00

webprdnepr@gmail.com

АДРЕС ОФИСА

г. Днепр,
ул. Европейская, 4

г. Киев, ул. Руданского, 3