Вас цікавить просування медичних послуг в Інтернеті? Цей напрямок має свою специфіку і особливості. Тому перед побудовою плану дій з розкрутки слід відзначити основні моменти.
Особливості просування медичних послуг:
- Пацієнт – не покупець. Оскільки справа стосується здоров’я, до вибору доктора пред’являються особливі вимоги. Тому для клієнта важливо зібрати дані про клініку і фахівців у вигляді відгуків, описів послуг, методів діагностики та лікування.
- Доктор – не продавець. Звертаючись до лікаря, пацієнт хоче знати про кваліфікацію фахівця, його досвід, знання, досягнення і має на це повне право.
- Атмосфера. Якщо вас цікавить просування медичних послуг в Інтернеті, важливо створити позитивний імідж клініки, дати людині відчуття комфорту. У цьому допомагають якісні фото обстановки, обладнання, фахівців, гарний дизайн сайту.
Грамотний інтернет-маркетолог враховує всі перераховані фактори, адже вони головним чином впливають на успіх просування.
Інструменти для просування медцентру
Якщо проводиться SEO просування медичних сайтів, тут так само, як і в інших випадках, важливо підключити якомога більше інструментів розкрутки. Контекстна реклама, SMM, інтернет-агрегатори, контент-маркетинг, медіа – все це допоможе швидко привернути увагу цільової аудиторії. Дуже важливо щоб просування було комплексним, коли поєднувані види розкрутки доповнюють і підсилюють дію один одного.
З таким завданням краще звернутися в digital-агентство, де працюють впевнені і досвідчені експерти даного напрямку. Перед замовленням послуг краще вивчити кейси просування медичних послуг конкретної компанії, щоб переконатися у високому професіоналізмі команди виконавців.
Як зробити Просування медичних послуг ефективним?
- Додайте емоцій. Посмішки, доброзичлива мова і променистий погляд – це саме ті емоції, які залучають клієнта. Навіть якщо в даний момент людина не потребує таких послуг, коли вони йому знадобляться, велика ймовірність, що він згадає саме ваш рекламний месендж.
- Зробіть ставку на довірі. Медична сфера послуг повинна викликати довіру цільової аудиторії, тому варто зробити упор саме на цьому факторі. Поясніть клієнту, чому вам можна довіряти.
- Будьте в тренді. Дуже важливо стежити за тематичними новинками, новими рухами і трендами в медичному напрямку. Підключіть цікаві меми, сторітеллінг, конкурси, обговорення, створюйте цікаві флешмоби та події.
- Будьте на зв’язку. Для клієнтів медичних клінік дуже важлива зворотний зв’язок і спілкування. Намагайтеся підтримувати зв’язок зі своєю цільовою аудиторією, будьте відкриті до діалогу і демонструйте готовність прийти на допомогу в будь-якій ситуації.
- Достовірний контент. Всі тексти на медичному сайті повинні не тільки відповідати нормам SEO, але і бути грамотними з точки зору медицини. Якщо потенційний клієнт знайде дурні умовиводи і невідповідності відомим фактам в матеріалах сайту клініки, рівень довіри до таких лікарів відразу знижується. Надайте контент на перевірку експертам в області медицини.
- Терміни залиште для колег. Також не рекомендується писати складною мовою і вживати незрозумілі слова, адже опис послуг клініки будуть читати звичайні люди без медичної освіти.
Дуже важливо грамотно піднести опис послуг, адже якщо ми ведемо мову про просування медцентру, по суті опису – це і є головна реклама. Якщо планується маркетинг відомої і авторитетної клініки або провідного лікаря з відмінною репутацією, тут вже сама назва/ім’я працює на себе. Це дозволяє значно скоротити витрати на рекламу. Такі компанії і доктора вже є своєрідним брендом і самі залучають пацієнтів.
Де недорого замовити просування медичного центру?
Якщо вас цікавить просування медичного центру в Дніпрі та Україні, запрошуємо вас звернутися в професійне digital-агентство WebPR. Ми більше 14 років успішно займаємося розкруткою в Інтернеті і Працюємо з бізнесом будь-якого типу і напрямку.