Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the clearfy domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the cyr2lat domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the polylang domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the really-simple-ssl domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the soledad domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114
Для чого потрібні автоворонки продажів - Блог WebPR

Для чого потрібні автоворонки продажів

від Максим
Парень и девушка работают в офисе

Автоворонка продажів являє собою спосіб просування в Інтернеті, це якийсь шлях від отримання інформації про продукт до його покупки. Налаштування воронки здійснюється за допомогою відправки автоповідомлень і зібраної інформації про потенційних клієнтів. Оскільки даний метод просування є дієвим, багато хто прагне купити автоворонку продажів, як послугу, звертаючись до професійних інтернет-маркетологів.

Як працює автоворонка продажів?

Давайте уявимо, що клієнт тільки зайшов на сайт вашого інтернет-магазину, на цьому етапі він має статус відвідувача. Після того, як користувач перегляне картку товару або послуги, він отримує статус «холодний лід». У разі додавання продукту в кошик, клієнт вже трансформується в»гарячий лід”. Якщо покупка здійснена, ми вже отримуємо покупця. Повторний візит в інтернет-магазин вже переводить його в статус “постійного покупця”. Це і є схема воронки продажів.

Проблема полягає в тому, що на кожному етапі власник бізнесу втрачає певну кількість клієнтів. На сайт може зайти 1000 чоловік, переглянуть картку пропозицій тільки 500, перемістять товар в кошик і того менше, наприклад, 200, а реальну покупку ми отримаємо від 30-40 чоловік. Тобто відсоток аудиторії, яка зробила покупку мізерний і становить близько 3%. Головна мета-підвищити відсоток покупців, для цього найкраще звернутися до професіоналів діджитал-сфери.

Створення автоворонки продажів – з чого почати?

Якщо планується створення автоворонки продажів в месенджерах, соціальних мережах (Instagram, Фейсбук і т.д.) або на інших платформах, перш за все необхідно провести якісний аналіз аудиторії. Перед запуском воронки ви повинні добре розуміти портрет вашого цільового клієнта, його потреби і бажання.

Також для організації роботи буде потрібно:

  • Інтернет-сайт. Це місце, куди ви будете приводити потенційних покупців з воронки продажів. Тому створенню якісного інтернет-ресурсу потрібно приділити більше уваги. Звичайно ви можете приводити клієнтів і на сторінки соц мереж (Instagram, Facebook) або в месенджери (телеграм, Вайбер, Ватсап), але краще якщо це все-таки буде сайт.
  • Трафік. Для запуску воронки продажів вже необхідна наявність трафіку. Щоб його напрацювати використовуйте інструменти СММ, СЕО, контекстної реклами, таргетингу і т. д.
  • Контент. Оскільки вам постійно потрібен буде контент, найкраще знайти хорошого копірайтера.

Це базовий набір, на якому буде будуватися автоворонка для бізнесу і можна сказати обов’язковий перелік умов. Головне, що ви повинні визначити – це цілі створення автоворонкі принцип її роботи конкретно для ваших продуктів.

Звичайно, щоб ефект був більш швидким і результативним, потрібно ще цілий список пунктів:

  • CRM-система. Тут можна вести клієнтські бази, збирати контактні дані і всю інформацію, відстежувати роботу менеджерів.
  • Поштова розсилка. Даний інструмент є одним з основних в автоворонке, він дозволяє налагодити автоматичну розсилку листів на електронні скриньки потенційних клієнтів.
  • Інструменти підвищення продажів. Сюди можна віднести спливаючі вікна, онлайн-чати на сайті, кнопки онлайн-заявок і замовлення дзвінка та інші віджети.
  • Сервіси аналітики. Такі програми дозволяють відстежувати поведінку користувачів і загальний потік трафіку за позначений період часу.  
  • Система наскрізної аналітики. Така платформа дозволяє досліджувати ефективність окремих каналів просування.

Створення автоворонки продажів найкраще довірити досвідченим експертам в області інтернет-просування.

Де замовити в Україні?

Якщо ви хочете замовити автоворонку під ключ в Дніпрі, зробити це можна, звернувшись в нашу діджитал-студію WebPR. Ми 14 років працюємо в напрямку маркетингу і знаємо всі дієві методи інтернет-просування. Наші експерти допоможуть вам популяризувати бренд і просунути товари або послуги в мережі.

Щоб оформити замовлення на створення автоворонки продажів за демократичною ціною в Дніпрі, просто зателефонуйте нам за вказаним телефоном або створіть онлайн-заявку на сайті.

0 коментар

Подібні пости

Другие кейсы компании

Калькулятор вартості

ОТРИМАЄТЕ ПОПЕРЕДНЮ
ВАРТІСТЬ ВАШОГО ПРОЕКТУ

ПОЧАТИ

ПОСЛУГИ

  • Корпоративний сайт
  • Landing Page
  • Інтернет-магазин
  • Маркетплейс
  • SEO-просування
  • Контекстна реклама
  • Таргетована реклама
  • SMM-просування
  • Просування в YouTube
  • Аудит сайту
  • Аудит контекстної реклами
  • Аудит таргет. реклами
  • Аудит соціальних мереж
  • Аудит Youtube-каналу
  • Маркетинговий аудит
  • Маркетингова стратегія
  • Налаштування веб-аналітик

КОНТАКТЫ

+38 (098) 813 97 61

Звоните с 09:00 до 20:00

webprdnepr@gmail.com

АДРЕС ОФИСА

г. Днепр,
ул. Европейская, 4

г. Киев, ул. Рудан ского, 3

КОНТАКТЫ

Для Вас мы Online
7 дней в неделю

Забронировать время

Встретимся в Вашем офисе в Киеве или Днепре.
Вы в другом городе и стране? Проведем звонок online.
Приглашаем к нам офис на чашечку кофе!

КОНТАКТЫ

+38 (098) 813 97 61

Звоните с 09:00 до 20:00

webprdnepr@gmail.com

АДРЕС ОФИСА

г. Днепр,
ул. Европейская, 4

г. Киев, ул. Руданского, 3