Автоворонка продажів являє собою спосіб просування в Інтернеті, це якийсь шлях від отримання інформації про продукт до його покупки. Налаштування воронки здійснюється за допомогою відправки автоповідомлень і зібраної інформації про потенційних клієнтів. Оскільки даний метод просування є дієвим, багато хто прагне купити автоворонку продажів, як послугу, звертаючись до професійних інтернет-маркетологів.
Як працює автоворонка продажів?
Давайте уявимо, що клієнт тільки зайшов на сайт вашого інтернет-магазину, на цьому етапі він має статус відвідувача. Після того, як користувач перегляне картку товару або послуги, він отримує статус «холодний лід». У разі додавання продукту в кошик, клієнт вже трансформується в»гарячий лід”. Якщо покупка здійснена, ми вже отримуємо покупця. Повторний візит в інтернет-магазин вже переводить його в статус “постійного покупця”. Це і є схема воронки продажів.
Проблема полягає в тому, що на кожному етапі власник бізнесу втрачає певну кількість клієнтів. На сайт може зайти 1000 чоловік, переглянуть картку пропозицій тільки 500, перемістять товар в кошик і того менше, наприклад, 200, а реальну покупку ми отримаємо від 30-40 чоловік. Тобто відсоток аудиторії, яка зробила покупку мізерний і становить близько 3%. Головна мета-підвищити відсоток покупців, для цього найкраще звернутися до професіоналів діджитал-сфери.
Створення автоворонки продажів – з чого почати?
Якщо планується створення автоворонки продажів в месенджерах, соціальних мережах (Instagram, Фейсбук і т.д.) або на інших платформах, перш за все необхідно провести якісний аналіз аудиторії. Перед запуском воронки ви повинні добре розуміти портрет вашого цільового клієнта, його потреби і бажання.
Також для організації роботи буде потрібно:
- Інтернет-сайт. Це місце, куди ви будете приводити потенційних покупців з воронки продажів. Тому створенню якісного інтернет-ресурсу потрібно приділити більше уваги. Звичайно ви можете приводити клієнтів і на сторінки соц мереж (Instagram, Facebook) або в месенджери (телеграм, Вайбер, Ватсап), але краще якщо це все-таки буде сайт.
- Трафік. Для запуску воронки продажів вже необхідна наявність трафіку. Щоб його напрацювати використовуйте інструменти СММ, СЕО, контекстної реклами, таргетингу і т. д.
- Контент. Оскільки вам постійно потрібен буде контент, найкраще знайти хорошого копірайтера.
Це базовий набір, на якому буде будуватися автоворонка для бізнесу і можна сказати обов’язковий перелік умов. Головне, що ви повинні визначити – це цілі створення автоворонкі принцип її роботи конкретно для ваших продуктів.
Звичайно, щоб ефект був більш швидким і результативним, потрібно ще цілий список пунктів:
- CRM-система. Тут можна вести клієнтські бази, збирати контактні дані і всю інформацію, відстежувати роботу менеджерів.
- Поштова розсилка. Даний інструмент є одним з основних в автоворонке, він дозволяє налагодити автоматичну розсилку листів на електронні скриньки потенційних клієнтів.
- Інструменти підвищення продажів. Сюди можна віднести спливаючі вікна, онлайн-чати на сайті, кнопки онлайн-заявок і замовлення дзвінка та інші віджети.
- Сервіси аналітики. Такі програми дозволяють відстежувати поведінку користувачів і загальний потік трафіку за позначений період часу.
- Система наскрізної аналітики. Така платформа дозволяє досліджувати ефективність окремих каналів просування.
Створення автоворонки продажів найкраще довірити досвідченим експертам в області інтернет-просування.
Де замовити в Україні?
Якщо ви хочете замовити автоворонку під ключ в Дніпрі, зробити це можна, звернувшись в нашу діджитал-студію WebPR. Ми 14 років працюємо в напрямку маркетингу і знаємо всі дієві методи інтернет-просування. Наші експерти допоможуть вам популяризувати бренд і просунути товари або послуги в мережі.
Щоб оформити замовлення на створення автоворонки продажів за демократичною ціною в Дніпрі, просто зателефонуйте нам за вказаним телефоном або створіть онлайн-заявку на сайті.