Якщо ви хочете грамотно вести рекламну кампанію з просування інтернет-сайту в пошуковій системі Гугл, рекомендується замовити настройку аналітики, яка допоможе отримувати необхідні дані і вчасно вносити корективи.
Навіщо потрібна веб-аналітика?
Аналітика в Google Analytics-це спеціальна платформа для підприємців і маркетологів, яка дає можливість:
- оцінювати поведінку користувачів;
- аналізувати трафік сайту;
- відстежувати конверсію;
- проводити різні тестування;
- аналізувати діяльність рекламних кампаній.
Щоб запустити роботу Google аналітики на сайті, необхідно на всі сторінки сайту додати спеціальний фрагмент Javascript-коду. Даний код фіксує дії користувачів і відправляє інформацію в аналітику. Інструмент формування звітів дозволяє отримувати дані в доступному і зрозумілому вигляді.
Створення чек-листа
У Google аналітиці є налаштування веб-аналітики, які допомагають зібрати та організувати чек-лист для перевірки необхідних компонентів аналізу.
Функції чек-листа:
- Розробка чіткого плану і послідовності дій.
- Можливість врахувати всі налаштування аналітики не упустити нічого значущого.
- Зручність делегування завдань. Кожен співробітник розуміє, які пункти вже були виконані, а які вимагають опрацювання.
Цілі в Google Analytics
В системі Гугл Аналітика настройка певних цільових дій дозволяє проводити глибокий аналіз отриманих даних. Найпопулярніші з них-це:
- Відвідування цільових сторінок. Конверсія буде зараховуватися в момент переходу користувача на задані цільові сторінки сайту.
- Тривалість відвідування. Мета зараховується, якщо Користувач провів на цільовій сторінці або сторінках задану кількість часу. Облік тривалості сеансу допомагає визначити, наскільки викладена інформація зацікавила відвідувача.
- Перегляд екранів, банерів, відео і т. д. враховується перегляд відео або іншого контенту на сайті.
- Подія або дія. Враховується вчинення певної дії або події, що сталася на цільовій сторінці. Наприклад, користувач натиснув “відправити” на формі збору контактних даних або переглянув рекламу.
- Розумна мета. В цьому випадку за допомогою машинного навчання проводиться обробка різних сигналів, які пов’язані з сеансами на інтернет-сайті. Це дозволяє в майбутньому визначити, які сигнали можна вважати кращими, тобто, які з них швидше за все приведуть до конверсії. Під сигналами мається на увазі тривалість сеансу, число відвіданих сторінок, пристрій, браузер, місцезнаходження. На основі отриманих даних створюються розумні цілі.
У системі Google Analytics можна налаштувати 20 окремих цілей для загального представлення даних. Якщо потрібно відстежити набагато більшу кількість дій користувачів, можна отримати доступ до Налаштування ще двох десятків нових цілей, створюючи копію поточного подання.
Корисні рекомендації
Для того, щоб грамотно організувати работку і перевести ручні етапи в автоматичні, зручно створювати окремий чек-лист всіх важливих налаштувань, які будуть стабільно перевірятися з якоюсь періодичністю. Можна вести журнал перевірок, фіксувати помилки, залишати коментарі.
Чек-лист зручний при великому штаті співробітників, а також при догляді фахівців у відпустку і появі нових людей в команді, яких необхідно оперативно ввести в курс справи.
Також буде зручно створити окремий файл для метрик з сайту і постійно його оновлювати, додаючи свіжі матеріали.
Висновок:
- Дані повинні збиратися коректно і в цьому допоможе система веб-аналітики, яка буде добувати інформацію і виконувати завдання за вас в автоматичному режимі.
- За допомогою веб-аналітики ви можете економити Ваш час і скоротити ручну роботу, створюючи автоматизовані дашборди з необхідними метриками.
- Використання сервісу аналітики доступно практично для кожного, ви легко можете ознайомити всіх співробітників з азами, щоб вони мали можливість переглядати потрібні звіти, не залучаючи аналітиків.
- Можна фіксувати важливі зміни та оновлення на сайті для оперативного і якісного аналізу роботи ресурсу.
Де замовити в Україні?
Якщо вас цікавить настройка аналітики сайту в Дніпрі за вигідною ціною, пропонуємо Вам звернутися в наше агентство WebPR. У команді працюють досвідчені експерти в області інтернет-маркетингу та аудиту.
Дізнатися, вартість послуг налаштування веб-аналітики можна по телефону у менеджера компанії.