Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the clearfy domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the cyr2lat domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the polylang domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the really-simple-ssl domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the soledad domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gtzqhpqp/blog.webpr.ua/wp-includes/functions.php on line 6114
Просування медичних центрів в соціальних мережах - Блог WebPR

Просування медичних центрів в соціальних мережах

від Максим
Врач смотрит в телефон

Сьогодні великою популярністю користується просування клініки в Інстаграмм. На даній платформі можна ефективно розкручувати будь-які медичні послуги, однак, робити це варто грамотно, адже часом будь-яка неуважність прирівнюється до лікарської помилки.

Як подати інформацію в соцмережі?

Медицина є специфічним напрямком, тому тут повинен бути забезпечений особливий маркетинговий підхід. Необхідно надавати актуальну і грамотну інформацію про хвороби і методиках їх лікування, однак, не лякати потенційних клієнтів страшними діагнозами і болісними симптомами.

Читач вашого контенту повинен відчувати вашу турботу про його здоров’я, а не сухе бажання заробити на вас, просто як на черговому пацієнті.

Зачіпайте цікаві тематики, охоплюйте актуальні питання і пам’ятайте, що інформація повинна бути правдивою і корисною. Будь-яка брехня і непрофесіоналізм відразу ж відбиваються на репутації медустанови і лягають на ній жирною плямою на довгий час.

У бажанні продемонструвати свій професіоналізм, не захоплюйтеся складною термінологією і медичним професійним сленгом, адже вас будуть читати люди без медичної освіти.

Початок просування

Для початку слід визначити завдання просування і свою цільову аудиторію. Проаналізуйте, в якій із соціальних мереж найбільше ваших потенційних клієнтів. Пошук нових передплатників і підтримка теплих відносин зі старими – одна з головних завдань, яка закладається в просування медичних послуг в соціальних мережах.

В першу чергу необхідно сегментувати аудиторію на групи. У випадку з медичними установами або приватними фахівцями, потенційних клієнтів можна умовно розділити на дві групи:

  • Ті, у кого вже сформована потреба в медичних послугах. Консультація, процедури або аналізи необхідні людині або його родичам і ведеться активний розгляд варіантів. Такі люди не готові скористатися послугою прямо зараз, вони ведуть моніторинг і хоче, щоб їх переконай в якості вибору конкретної клініки або лікаря.
  • Ті, хто хоче мати інформацію про запас. Такі користувачі часто розглядають соціальні мережі клінік, люблять читати пости, задавати питання в коментарях, отримувати відповіді. Вони підписуються на сторінки, що цікавлять, щоб зберегти їх «про всяк випадок». Це також потенційні клієнти вашого бізнесу в майбутньому.

До кожної групи аудиторії потрібен свій підхід. Тут важливо вивчити психологію цільової аудиторії і знати, які інструменти краще задіяти. Тому просування медичних центрів в соціальних мережах найкраще довіряти експертам в даній області.

Популярні помилки просування медичних центрів в соціальних мережах:

  • Покинутий аккаунт. Сюди відносяться сторінки, де рідко викладаються публікації, не ведеться спілкування з користувачами. Питання потенційних клієнтів залишаються без відповіді, тижнями, а то й місяцями на сторінці не відбувається ніяких змін.
  • Інформаційне смітник. Пости, сторіси, новини викладаються безсистемно. Замість корисно тематичної інформації про компанію і послуги можна зустріти меми, жарти, котиків та інше. Навіть, здавалося б, тематичні пости поцуплені з чужих акаунтів. У підсумку користувач не має ніякої корисної інформації, що змусила його повірити в компетентність лікарів і якості послуг.
  • Аккаунт-клон. Ще одна помилка-це відсутність унікальності бренду (клініки, приватного лікаря). Сторінка виглядає, як і багато інших на медичну тематику, нічим не чіпляє. Причина такого явища-відсутність маркетингової стратегії і контент-плану.
  • Відсутність зворотного зв’язку. Важливо підтримувати комунікацію

Також варто пам’ятати, що SMM в медицині – це тільки один з напрямків просування. Не варто закидати сайт компанії, а також інші майданчики, де розміщується ваш бізнес. Маркетинг повинен бути комплексним.

Якщо вас цікавить SMM просування медичного центру в Дніпрі, віддайте перевагу нашому агентству WebPR. Ми є справжніми експертами з реклами в Інтернеті, Працюємо з бізнесом будь-якого напрямку, не боїмося складних і нестандартних завдань.

0 коментар

Подібні пости

Другие кейсы компании

Калькулятор вартості

ОТРИМАЄТЕ ПОПЕРЕДНЮ
ВАРТІСТЬ ВАШОГО ПРОЕКТУ

ПОЧАТИ

ПОСЛУГИ

  • Корпоративний сайт
  • Landing Page
  • Інтернет-магазин
  • Маркетплейс
  • SEO-просування
  • Контекстна реклама
  • Таргетована реклама
  • SMM-просування
  • Просування в YouTube
  • Аудит сайту
  • Аудит контекстної реклами
  • Аудит таргет. реклами
  • Аудит соціальних мереж
  • Аудит Youtube-каналу
  • Маркетинговий аудит
  • Маркетингова стратегія
  • Налаштування веб-аналітик

КОНТАКТЫ

+38 (098) 813 97 61

Звоните с 09:00 до 20:00

webprdnepr@gmail.com

АДРЕС ОФИСА

г. Днепр,
ул. Европейская, 4

г. Киев, ул. Рудан ского, 3

КОНТАКТЫ

Для Вас мы Online
7 дней в неделю

Забронировать время

Встретимся в Вашем офисе в Киеве или Днепре.
Вы в другом городе и стране? Проведем звонок online.
Приглашаем к нам офис на чашечку кофе!

КОНТАКТЫ

+38 (098) 813 97 61

Звоните с 09:00 до 20:00

webprdnepr@gmail.com

АДРЕС ОФИСА

г. Днепр,
ул. Европейская, 4

г. Киев, ул. Руданского, 3