Сьогодні великою популярністю користується просування клініки в Інстаграмм. На даній платформі можна ефективно розкручувати будь-які медичні послуги, однак, робити це варто грамотно, адже часом будь-яка неуважність прирівнюється до лікарської помилки.
Як подати інформацію в соцмережі?
Медицина є специфічним напрямком, тому тут повинен бути забезпечений особливий маркетинговий підхід. Необхідно надавати актуальну і грамотну інформацію про хвороби і методиках їх лікування, однак, не лякати потенційних клієнтів страшними діагнозами і болісними симптомами.
Читач вашого контенту повинен відчувати вашу турботу про його здоров’я, а не сухе бажання заробити на вас, просто як на черговому пацієнті.
Зачіпайте цікаві тематики, охоплюйте актуальні питання і пам’ятайте, що інформація повинна бути правдивою і корисною. Будь-яка брехня і непрофесіоналізм відразу ж відбиваються на репутації медустанови і лягають на ній жирною плямою на довгий час.
У бажанні продемонструвати свій професіоналізм, не захоплюйтеся складною термінологією і медичним професійним сленгом, адже вас будуть читати люди без медичної освіти.
Початок просування
Для початку слід визначити завдання просування і свою цільову аудиторію. Проаналізуйте, в якій із соціальних мереж найбільше ваших потенційних клієнтів. Пошук нових передплатників і підтримка теплих відносин зі старими – одна з головних завдань, яка закладається в просування медичних послуг в соціальних мережах.
В першу чергу необхідно сегментувати аудиторію на групи. У випадку з медичними установами або приватними фахівцями, потенційних клієнтів можна умовно розділити на дві групи:
- Ті, у кого вже сформована потреба в медичних послугах. Консультація, процедури або аналізи необхідні людині або його родичам і ведеться активний розгляд варіантів. Такі люди не готові скористатися послугою прямо зараз, вони ведуть моніторинг і хоче, щоб їх переконай в якості вибору конкретної клініки або лікаря.
- Ті, хто хоче мати інформацію про запас. Такі користувачі часто розглядають соціальні мережі клінік, люблять читати пости, задавати питання в коментарях, отримувати відповіді. Вони підписуються на сторінки, що цікавлять, щоб зберегти їх «про всяк випадок». Це також потенційні клієнти вашого бізнесу в майбутньому.
До кожної групи аудиторії потрібен свій підхід. Тут важливо вивчити психологію цільової аудиторії і знати, які інструменти краще задіяти. Тому просування медичних центрів в соціальних мережах найкраще довіряти експертам в даній області.
Популярні помилки просування медичних центрів в соціальних мережах:
- Покинутий аккаунт. Сюди відносяться сторінки, де рідко викладаються публікації, не ведеться спілкування з користувачами. Питання потенційних клієнтів залишаються без відповіді, тижнями, а то й місяцями на сторінці не відбувається ніяких змін.
- Інформаційне смітник. Пости, сторіси, новини викладаються безсистемно. Замість корисно тематичної інформації про компанію і послуги можна зустріти меми, жарти, котиків та інше. Навіть, здавалося б, тематичні пости поцуплені з чужих акаунтів. У підсумку користувач не має ніякої корисної інформації, що змусила його повірити в компетентність лікарів і якості послуг.
- Аккаунт-клон. Ще одна помилка-це відсутність унікальності бренду (клініки, приватного лікаря). Сторінка виглядає, як і багато інших на медичну тематику, нічим не чіпляє. Причина такого явища-відсутність маркетингової стратегії і контент-плану.
- Відсутність зворотного зв’язку. Важливо підтримувати комунікацію
Також варто пам’ятати, що SMM в медицині – це тільки один з напрямків просування. Не варто закидати сайт компанії, а також інші майданчики, де розміщується ваш бізнес. Маркетинг повинен бути комплексним.
Якщо вас цікавить SMM просування медичного центру в Дніпрі, віддайте перевагу нашому агентству WebPR. Ми є справжніми експертами з реклами в Інтернеті, Працюємо з бізнесом будь-якого напрямку, не боїмося складних і нестандартних завдань.