Вас цікавить агентство інтернет-маркетингу в Дніпрі? Пропонуємо вам звернутися в наш професійний Діджитал-сервіс по інтернет-просуванню WebPR.
Кожен власник бізнесу хоче, щоб його товари або послуги користувалися популярністю і були затребувані у споживачів. Без грамотного маркетингу, навіть дуже якісна продукція залишається в тіні і не користується належним попитом. Щоб змінити ситуацію потрібна грамотна маркетингова стратегія просування товару на ринку.
Що таке маркетингова стратегія?
Якщо говорити простими словами, маркетингова стратегія – це вектор руху від поточної ситуації до бажаного результату. Маршрут такого руху планується фахівцями з маркетингу, які підбирають потрібні канали та інструменти, використовуючи виділений бюджет.
Маркетингова стратегія – це комплексне рішення, яке дозволяє регулювати ключові напрямки просування, такі як:
- Сегментування ринку та популяризація товарів (послуг) в цільових сегментах.
- Визначення цільової аудиторії, створення портрета клієнта, якого зацікавить продукт.
- Розробка унікальної торговельної пропозиції (УТП).
- Аналіз конкурентів.
- Освіта ціни.
- Збільшення кількості інструментів і каналів просування продукту.
- Аналіз ефективності роботи кожного інструменту і каналу.
- Аналіз раціональності витрати бюджету, виділеного на просування.
- Збір даних з післяпродажного ефекту, оцінка задоволеності споживача, кількості позитивних рекомендацій.
- Розробка стратегії компанії по утриманню клієнта і розширення діючої клієнтської бази.
- Ефективність роботи PR-кампаній.
- Робота над оптимізацією воронки продажів, збільшення лидов і конверсії їх у реальних покупців.
Кількість пунктів маркетингової стратегії може змінюватися, іноді додаються нові завдання, виключатися неефективні рішення. Однак сама база, яка дозволяє здійснити виведення бізнесу в онлайн Дніпро залишається єдиною. Роботу над представленими вище напрямками здійснює маркетолог.
Головні функції маркетингової стратегії
- Оцінка перспектив бізнесу B2B або B2C на ринку в цікавих сегментах.
- Певні стратегії розвитку бізнесу і точок зростання.
- Розробка алгоритму дій, яка гарантує успішне просування товарів (послуг).
- Виявлення сильних сторін і конкурентних переваг по відношенню до конкурентів.
- Аналітика та глибоке вивчення ринку конкурентів.
- Зниження витрат на просування, розробка плану раціональних витрат з максимальною віддачею.
“Маркетингова стратегія – це довгостроковий, перспективний підхід до планування з фундаментальної метою досягнення стійкої конкурентної переваги. Ви можете дізнатися докладніше про різновид партизанського, малобюджетного маркетингу тут, можливо він Вам буде цікавішим. “
Маркетингова стратегія вирішує не тільки ринкові питання щодо збільшення числа клієнтів і прибутку, а й допомагає в виробничих, організаційних та фінансових цілях. Запуск нових технологій, збільшення виробничих обсягів, координації роботи співробітників – все це завдання, які вирішуються за допомогою грамотно побудованої маркетингової стратегії. Також сюди відноситься оптимізація витрат на виробництво, поліпшення даних по рентабельності, сприяння підвищенню обсягів реалізації продукції і багато іншого.
Дізнатися скільки коштує замовити маркетингове дослідження ринку, а також ціни на інші послуги можна у менеджера WebPR.
Можливі помилки маркетингової стратегії
Існує безліч факторів, які впливають на успіх маркетингової стратегії. Серед них можна виділити найчастіші помилки, яких припускаються недосвідченими маркетологами.
Використання шаблонів. Шлях кожної компанії унікальний, тому в роботі з клієнтом слід забезпечувати персоналізований підхід, а не шаблонні заготовки. Навіть, якщо з іншими підприємствами така схема працювала на, ура, в іншій ситуації заготовлений шаблон може виявитися провальним. Хороший маркетолог – це той майстер, який вміє проводити глибокий аналіз і широко мислити.
Упор на один канал. Просування має охоплювати максимальну кількість каналів. Сюди відносяться: соціальні мережі, контекстна реклама, таргетинг, офлайн-інструменти, сео-оптимізація та інше. Рух в форматі одного або двох каналів не дасть потрібної ефективності.
Відсутність моніторингу та аналізу. Маркетолог повинен не тільки розробити хорошу стратегію, а й постійно оцінювати ефективність її роботи, вчасно виявляти та усувати слабкі місця, корегувати та вдосконалити збудовані механізми.
Де замовити маркетингове дослідження в Дніпрі?
Якщо вам потрібна грамотна розробка і реалізація маркетингової стратегії компанії, найкраще відразу звернутися до перевіреного фахівця з великим досвідом в даній сфері. Такі професіонали працюють в digital-агенції WebPR. Отримати маркетингове дослідження на замовлення за демократичною вартістю в Дніпрі можна по телефону або через онлайн-заявку на сайті.