Вас цікавить аутсорсинг маркетингу в Дніпрі? Запрошуємо вас звернутися в професійну компанію WebPR, яка готова запропонувати широкий перелік послуг в напрямку інтернет-просування бізнесу.
Що собою являє аутсорсинг маркетингу?
Простими словами маркетинговий аутсорсинг означає передачу функцій по роботі з ринком незалежним позаштатним фахівцям. Співпраця з таким експертом здійснюється за домовленістю, на виконавця покладається певний спектр завдань, які він повинен виконати. Послуги професійного маркетолога допомагають вивчити ринок і поліпшити продажу, оскільки ці два напрямки нерозривно пов’язані між собою.
Головні завдання маркетингового аутсорсингу
Перед початком співпраці з позаштатним спеціалістом з маркетингу важливо визначити основні завдання, які будуть поставлені для виконання. Експертові можна довірити електронну комерцію або весь обсяг ринкової діяльності, включаючи офлайн-просування. Нижче розглянемо головні завдання, які зазвичай виконує віддалений маркетолог для клієнта.
- Комплексне просування компанії в онлайн або офлайн сегменті.
- Формування маркетингової стратегії і бізнес-плану.
- Вживання заходів щодо поліпшення впізнаваності бренду.
- Складання плану дій, спрямованих на підвищення лояльності цільової аудиторії.
- Обробка клієнтських заявок і розширення бази.
- Аналіз конкурентів і ринку в цілому.
- Оцінка успіхів і ризиків впровадження набутих стратегій.
Тут перераховані тільки основні завдання, кожна з яких розгалужується на цілий ряд інших пунктів. Керівник бізнесу може покласти на плечі маркетолога комплексний маркетинг або конкретні завдання, наприклад, налаштування контекстної реклами, SMM, орієнтування, створення бізнес моделі і т.д.
Кому потрібні послуги аутсорсинг маркетолога?
Варто розібратися, кому вигідно замовляти подібні послуги. Тут все індивідуально, адже часто буває так, що великі організації, де є свій відділ маркетингу, потребують лише у веденні будь-якої ніші, і віддалений відділ маркетингу відмінно справляється з таким завданням. Інші ж замовляють комплексну послугу на аутсорсинг і отримують від цього потрібні вигоди.
Нижче розглянемо основні проблеми, з якими стикаються компанії, і які успішно вирішують маркетологи на аутсорсингу.
Проблема 1. Немає бюджету на відділ маркетингу
Для деяких компаній пошук хорошого фахівця з просування на ринку стає справжньою проблемою. Підібрати грамотного експерта не вдається тижнями, місяцями або навіть роками. В такому випадку послуги маркетингового аутсорсинг від позаштатних експертів з реклами та просування стають вигідним рішенням, оскільки дозволяють закривати завдання, що виникають в поточній момент. Також буває просто невигідно утримувати окремий штат маркетологів і дешевше періодично звертатися до позаштатним фахівцям з реклами.
Проблема 2. Брак знань в області просування
Для людей, які, наприклад, працюють в напрямку продажу інструментів, газових котлів або косметики, досить складно розібратися в нюансах настройки реклами та маркетинговому аналізі. При цьому вони можуть бути першокласними фахівцями в своїй діяльності. Як кажуть, «кожен повинен займатися своєю справою», і це вірно. Тому доручити складний процес вивчення ринку, формування стратегії і її реалізації найкраще експертом з маркетингу.
Проблему 3. Брак часу
Буває таке, що завдання по маркетинговому напрямку потрібно вирішити в найкоротші терміни, а у вас немає для делегування відповідного фахівця в штаті. Навчати співробітників? Зазвичай на це немає часу і зайвих грошових ресурсів. Набагато простіше – найняти позаштатного маркетолога для виконання поставленого завдання.
Важливою перевагою позаштатних маркетологів є великий досвід в найрізноманітніших напрямках, адже вони працюють з безліччю клієнтів. Такі фахівці завжди в курсі всіх змін, тому набагато швидше включаються в роботу.
Тепер, якщо вам потрібно замовити аутсорсинг інтернет-маркетингу в Дніпрі, звертайтеся в професійний сервіс WebPR, де працюють кращі фахівці з просування бізнесу будь-якого напрямку.